2007-09-24

hemsida

Försökte göra en egen hemsida idag. Inget svårt, väldigt enkelt eftersom jag inte är så haj på HTML och liknande. Jag kan i princip välja bakgrundsfärg och lägga in en bild, sen är det stopp.

Fick i alla fall tillslut ihop något, men då var det nästa problem; inget FTP-program.
Hittade efter många om och men en 15 dagars prova-på på programmet FTP Explorer. Men tro inte att problemen var slut där. Nu skulle man på något vis ta sig till rätt ställe och lägga in de där filerna man har.

Jag klickade och ångrade, deletade och laddade upp. Och jag har ingen aning om jag gjorde rätt eller fel förrän imorgon eftersom det uppdateras under natten. Nåja. Blir det helt fel får jag ta bort den igen och återgå till freewebs.

Jag tror i alla fall att aften är på väg att släppa. Jag har fortfarande svårt att prata, men nu är ryggen värre än såret så jag tror det håller på att ge sig. Räcker antagligen med en dags vila till så borde jag vara "fit for fight" igen.

Inga kommentarer: