2007-09-19

trött

Jag håller på att svimma av trötthet.

Gick hem tidigare från jobbet för att jag börjar få en rejäl huvudvärk (snälla låt det inte vara migrän på väg).

Hela min kropp är orkeslös, orkar verkligen inte jobba mer idag eller imorgon. Behöver få sova en dag. Jag vet vad jag behöver, år hos psykologen har lärt mig att lyssna på mig själv, och mig själv säger GE MIG SÖMN, NU!

Så imorgon tänker jag sova. Och ikväll går jag och lägger mig tidigt (men inte förrän efter jag ätit glass).

Vet inte om det är fysiskt eller psykiskt egentligen. Stressar upp mig så på jobbet. Kände direkt när jag kom ut genom dörrarna att en del av huvudvärken släppte. Det om något är ett tecken på att jag stressat upp mig igen.
Känns väldigt osäkert på jobbet nu. vet inte hur mycket jag får jobba och därigenom vet jag inte hur ekonomin ser ut ens nästa månad.

Det sista jag behöver är mer karensdagar, men vad gör man? Bättre hemma en dag än ett par veckor. Jag önskar verkligen att jag kunde få någon sorts säkerhet. Något konkret att gå efter.

*styr tankarna mot köket och "hazelnut"-glass*

Inga kommentarer: