2007-09-24

idol

Och Idol2007 är igång. Vanligtvis följer jag varenda avsnitt men i år har jag följt lite från och till under audition. Nu när det börjar gälla tänker jag däremto börja följa det ordentligt igen.

Ikväll var det ju de åtta killarna som började. De två första kommer jag inte ens ihåg namnet på men resten tyckte jag var riktigt duktiga. Mina två favoriter kom dock direkt efter varandra. Först var det Mattias som gav mig behagliga rysningar över hela kroppen och sedan, direkt efter, kom Christoffer med sin fina, mjuka röst. Om inget drastiskt händer så de börjar sjunga sämre eller någon av de andra killarna börjar sjunga otroligt bra, så kommer de två förbli mina killfavoriter genom idoltiden 2007. Får se vem som åker ut ikväll.

Ska bli kul att se tjejerna imorgon. Än så länge finns det ju bara en tjej som lyckats vinna Idol, kanske årets vinnare finns bland tjejerna igen?

Inga kommentarer: