2007-09-21

afte

Börjar sent idag så jag har inte kommit fram till om jag kan jobba eller inte. Ryggen känns bättre även om den fortfarande värker, så den delen kan jag åka för.
Men däremot har mina munblåsor svällt upp så jag ser ut som jag har en fläskläpp och det är rejält svårt att prata.
Hur lätt är det att sitta och svara i telefon där bad låder scå här? (översättning: när man låter så här)
Men jag börjar som sagt sent så jag kan vänta ett tag till och se om det blir bättre. Har inte råd att vara sjuk egentligen så jag hoppas verkligen det slutar svida snart.

Tack och lov att jag bor ensam så jag kan sitta i tystnad och inte röra en (ansikts)muskel.
Jag får bara se till att jag låter bli att titta på filmer som den här tex:
http://www.youtube.com/watch?v=b11R7wiaTvU

Inga kommentarer: