2007-09-30

trött

Jag börjar bli så trött på det här. På att ständigt ha ont och aldrig orka med det jag vill göra.
Har spenderat helgen i sängen.
Det finns så mycket jag behöver göra (förutom allt det jag vill göra) men jag orkar inte. Kroppen bara vägrar.

Varje vardag jobbar jag. Börjar sent eftersom min kropp inte orkar med tidiga morgnar. Kommer hem sent och det blir nästan alltid direkt i säng eftersom jag är helt slut. Viktiga saker som städning, diskning etc. får vänta tills helgen.

Nåja, på helgen behöver jag sova för att kunna orka med nästa vecka på jobbet. Och det är inte något särskilt ansträngande jobb jag har vanligtvis. De arga kunderna kan såklart vara jobbiga att handskas med psykiskt, men det händer ändå rätt sällan.

Jag är bara så trött på att vara trött!
Varför kan jag inte vara normal och bete mig som normala människor? Ha deras energi och orka göra något roligt på helgerna när jag är ledig.
Just nu känns det bara som sömn, jobb och så mer sömn och mer jobb. Och så den ständiga värken såklart.

För att få hjälp måste man vara envis, men var får man den energin? Man måste vara frisk för att orka med sjukvården....

Inga kommentarer: